SorunMuVar ?

Perşembe, Mayıs 11, 2006

Gezi Traveler Yayından Kalktı mı?

Gezi Traveler dergisi birkaç aydır yok piyasada nedendir bilinmez 2 şehirde birden aradım yok,bulamadım. Hangi bayiiye sorduysam birkaç aydır gelmiyor dedi. Burdan anlıyorum ki ya yayından kalktı yada yayınına ara verildi bir derginin en çok sattığı zamanlarda yayından kalkması pek mantıklı değil. Galiba bu geçici bir bulunamamazlık değil,inşallah yanılırım ama sanırım Gezi Traveler yayından kalkmış gibi sanki. Kötü olan diğer bir nokta da Gezi Traveler'in şu an Türkiye'de neredeyse hiçbir alternatifinin olmaması. İzmir otogarı İzotaş'ta bir bayiiye başka bir gezi dergisi varmı diye sordum bana elindeki 2 dergiyi gösterdi diğeri zaten gezi dergisine bile benzermiyordu bende mecburen Yacht adlı diğer gezi dergisini aldım,daha doğrusu aldığımı sandım çünkü bu dergi Gezi dergisinden çok yat dergisiymiş. Dergi boydan boya yat reklamları içeriyor. Komik olan tarafsa en düşüğü 100,000 € olan bu yatları 6 YTL'lik bir derginin tanıtması. Zaten 100,000 €'su olupta yata almak isteyen birisi neden bu tip dergilere baksın ki. Velhasıl-kelam şu an hala bir gezi dergisine sahip değilim. Eğer Gezi Traveler dergisinden haberi olan yada Gezi Traveler lezzetinde başka bir gezi dergisi önerebilecek varsa alttaki Comments bölümünden iletebilir.

Yazıyı kullanırsanız lütfen link veriniz

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home