SorunMuVar ?

Pazar, Mayıs 28, 2006

Turkcell'in Bıktıran Telesekreteri

Turkcell artık bıktırmaya başladı. Hangi konuda derseniz şu konuda : Telefon ediyoruz acil bir yeri aramamız gerekiyor. Pat telesekreter araya giriyor. ''Hattınızda XX kadar kontör kalmıştır,aramak için kontör yükleyiniz'' iyide benim hattımda kontör var zaten,biliyorum da. Daha niye bana böyle gereksiz bir uyarı veriyorsun ki? Belki o an acil bir hastaneyi aramam gerek belki anlık bir olay var başımda. Böyle tek kelimeyse ''saçma sapan'' bir uyarıyı dinlemek zorundamıyım ? Hattımda kontör olmasa zaten arayamam, e aradığıma göre demekki hattımda kontör var e bu uyarıyı daha neden veriyorsun ?

1 Comments:

  • katılıyorum ama bunları bizim deil tcll yöneticilerinin okumasını isterdim inşallah okuyorlardır weya okuyacakalardır

    By Blogger gökhan, at 12:01 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home