SorunMuVar ?

Pazartesi, Haziran 19, 2006

Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'nden Randevu Alma Girişimleri

Efendim tüm sorunlarda bizi buluyor. Ee nede olsa adımız SorunMuVar? Her neyse lafa gelelim. Ege Üniversitesi Hastanesi'nden randevu alma girişimlerinde bulundum,tam 4 defa aradım 4.sünde randevu almayı başardım! Gayet sorumsuz gayet amiyane iş yapıyorlar. İlk aramamda beni Üroloji bölümüne yönnlendirildi,Üroloji Bölümü'nin telefonu çalar çalmaz kapandı. 2. denememde yine Üroloji Bölümü'ne yönelndirildim bu sefer telefon çalıyor çalıyor açan yok ben bekliyorum telefon çalıyor açan yok. Telefonu kapatıp 3.kez tekrar aradım artık santralde beni yönelndiren bayan hemen tanıdı,beyefendi kimse bakmıyor başında görevlimi yok falan gibisinden bişey dedi.Neyse tekrar Üroloji Bölümü'ne yönlendirildim bu sefer karşıma bir bayan çıktı tam bu sefer oldu derken ''10 dakika sonra arayın'' dedi. Zaten bu 3. denemem deyince ''10 dakika sonra lütfeeeeen'' diye bir ses çıktı. Kapattım tekrar 20 dakika sonra aradım ve sonunda randevu almayı başardım! Lütfen dikkat diyorum,Ege Üniversitesi'nden randevu alırken dikkat sinir katsayınız acayip yükseliyor. İnşallah böyle bir duruma düşmezsiniz. Sağlıklı günler dilerim efenim.

1 Comments:

  • kurumlarımız kendilerini zaman geçmeden yenilemelri gerekiyor.halkımıza pratik çözümler sunulmalı. direk olarak randevu birimleri oluşturulmalı zaman kaybetmeden talepler sonuçlandırımalıdır

    By Anonymous Adsız, at 12:05 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home