SorunMuVar ?

Salı, Ağustos 15, 2006

Azerbaycan'da Eğitim

İkinci bir üniversite okumak için alternatifler düşünüyorum,Öss denen stres topuyla uğraşmak istemedğim için genelde yurtdışı alternatifleri üzerinde duruyorum,bunlardan biride Azerbaycan. Bu ülke hakkında bilgi topluyorum şu günlerde genelde şu ön plana çıkıyor. Ucuz bir ülke ama buna rüşvet giderlerini eklemezsek! Azerbaycan'a daha önce hiç gitmedim,hatta Elazığ'dan ötesine geçmiş biriside değilim sadece duyduklarımı söylüyorum. Azerbaycan'da her an sizi bir polis durdurabilirmiş,hiç bir sebebe gerek olmadan. Anlatan kişi aynen şunları ifade ediyor,sigara içmeseniz bile yanınızda mutlaka bir paket sigara bulundurun,zira sizi kesecek polise kesinlikle rüşvet vereceksiniz bari sigara verin hesaplı olsun. Rüşvet vermemek için polise direnmeyin,sert yanıtlar vermeyin çünkü sizi alıp karakola götürdüğünüzde en az 2000$ rüşvet vermeniz gerekecek,rüşveti toparlayabilmeniz için telefon hakkı veriyorlarmış. Bu işler gayet açık yani polis size telefonu veriyor al rüşveti topla! Azerbaycan çok önemli bir seçenekti ma bu kara mizah karşısında gitme hevesim çok kırıldı. Bakalım ne yapacağım...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home