SorunMuVar ?

Cuma, Ağustos 18, 2006

Ücretsiz Windows Vista CD'si

Vista Microsoft'un işletim sistemi Windows'un en son sürümü. Microsoft'un Windows 95,Windows 98,Windows ME (Millenium Edition) ve son olarak en yaygını Windows Xp'den sonra piyasaya sürdüğü son Windows'u. Microsoft şu sıralar bir anket kampanyası yapmış. Anketi yanıtlayan herkese Windows Vista CD'si yolluyor,artık bu tanıtım CD'si mi yoksa işletim sisteminin ta kendisimi çözemedim. 2 CD'den oluşan bir paket bana Windows Vista'nın ta kendisi gibi geldi ve istedim bende. Eğer sizde Windows Vista CD'leri isterseniz bu sayfadaki İngilizce ankete katıldıktan sonra karşınıza çıkacak forma açık adresinizi yazarsanız CD'leri elde edebilirsiniz. Bunun için Msn Messenger yada Hotmail hesabınız olması şart. Daha sonra verdiğiniz mail adresine gelen onay linkine tıkladığınızda işleminiz bitmiş olacak.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home