SorunMuVar ?

Pazartesi, Ağustos 28, 2006

Everest Mouse

Everest Mouse'u,çilesini işkencesini ancak kullananlar bilir. Gerçi sadece mouseu değil her ürünü kalitesiz bu Çin malı Everest'in,gerçi Çin malı olmasından anlamamız gerek ama büyük mağazalardada satıdığından işte anlayamıyoruz. Everest mağdurlarından biriyim tabiiki,ekonomik olsun diye aldığım Everest marka mouse henüz 2 aydır kullanmama rağmen hmen arızasını verdi,tıpkı daha önceki Everest marka klavyemde olduğu gibi. Neden Everest'in ürünleri böyle anlamış değilim. Benim kullandığım mouse şu sayfadakinin aynısı sanırım: http://www.hepsiburada.com//productdetails.aspx?categoryid=81614&productid=bd90987 Bir mousea göre ucuzda sayılmaz ki ''Ucuz etin,yahnisi olmaz'' diyeyim. Ama gelin görünki kalite olayı yok,Çin malı almamaya özen göstersemde yinede her elektronk üründe bir parça Çinlilik var,olmuyor Ama ne yapacağız bilmiyorum.

21 Comments:

  • ayrıca "zoom" "forward / rewind" "cpi" gibi tuşları barındıran bu everest marka mouseların driverlarını bulmak ölüm nette..everest bi hevesle anlınıp sonra da microsoft , inca , a4 alsaydım dedirten marka! a4 ü her türlü tavsiye ediyorum.çünkü maliyet/gelişmişlik oranı çok düşük diğerlerine göre..ama illaki çok kaliteli birşey istiyorsanız microsoft alın , kurtulun..

    By Anonymous Adsız, at 10:21 ÖS  

  • aynı şekilde bende bu maustan aldım. kablosuz bir mause. lakin aldığımdan beri kullanamıyorum. ürünü iade edeceğim. başınız ağrımasın istiyorsanı bu markayı almayın sakın....

    By Anonymous Adsız, at 5:07 ÖS  

  • bende de var o çok tuşlu fare ama kendi sürücü yazılımında bile bu fonksiyonların çoğunu kullandırtmıyor. nerden bulurum bilmiyorum. alıp da pişman olduğum bir marka.

    By Blogger Unknown, at 7:38 ÖÖ  

  • Almaz olaydım böyle mouse olmaz olsun... Everest mouse aldım 1 ay olmadan bozuldu. Hay... neyse Sakın almayın arkadaşlar.

    By Anonymous Adsız, at 10:36 ÖS  

  • Dünyanın en dandik klavye ve mouse ları Everest logosunu taşıyor nedense bu benim 3. everest marka mouse'um. Bende kaşınıyormuşum yani :) Belki dedik münferit bir vakadır dedik, sonunda anladık ki üçüncüde üzerinde everest yazan bilgisayar ekipmanlarından bi mok olmaz.

    By Anonymous Selim, at 11:59 ÖS  

  • ben de wireless bir modelini aldım. Şu küçük alıcısı olandan. 1 ay olmadan çalışmıyor. Bir daha tövbe

    By Blogger ugur, at 9:35 ÖÖ  

  • dün aldım. gösterişli ama sürekli kendi kendine oynamalar yapıyor. pişmanım. yanlış tercihmiş.

    By Anonymous Adsız, at 2:30 ÖS  

  • bimeksten wireless everest maus aldım 1.5 ay sonra çalışmadı 30 lira havaya uçtu bunu servinin mecidiyeköyde olduğunu söylediler. git gel aynı b ir 30 lira daha harcarız. bu kadar çabuk bozulan maus olamaz kimse sakın almasın...

    By Anonymous Adsız, at 10:00 ÖS  

  • neysekı benım mouse 3aykadar cık dayandı şanlıymışım:) ve bır daha everest marka almayacam gıbı rafta yan yana durduğu hiç bir ürünü almayacam, kullandığım 3ayı burnumdan getırerek arıza yaptı şimdi ise ıyıkı yapmışta kurtulmuşum bu naletten dıorum..

    By Anonymous Adsız, at 4:39 ÖÖ  

  • bu everest ti yapana satana gelmişine geçmişine selam eder hayat ta başarılar dilerim

    By Blogger erosssss, at 11:31 ÖS  

  • milleti soyyorlar şerefsizler.az değilki benden 19 senden 19 paranın dibine vuruyolar.2buçuk ay oldu aldığım yer iyade almaz dimi..amk çocukları bide garanti belgesi koymuşlar

    By Anonymous Adsız, at 5:58 ÖS  

  • ALOA MLI 2 3 GÜN OLUYOR ORTA TUR DA SORUN YAŞIYORUM TÇIT DİYE 1 SES VAR ONDAN SONTRA TAKILIYOR DÜNYANIN EN BERBET MOUSU 15 TL EM GİTTİ LANNET OLSUN ALDIĞIM GÜMNE KEŞKE ALASAM İDİ ORTA TUŞ SORUNU YAŞIYORUM BENDE EVERETS'İN AMK YAYIM KENŞ KE 15 DAHA VERİP A4 YADA İNKA ALAYDIM ÇOK PİŞMANIM

    By Anonymous Adsız, at 1:56 ÖÖ  

  • ALA LI 2 3 GÜN OLUYOR KEŞKE ALMASAM İDİM EVEREST M7 ALDIM VE ÇOK PİŞMANIM ORTA TUŞ SORUNU YAŞIYORUM TAKILMA YAPIYOR KEŞKE ALMASAM İDİM DÜNYANIN EN ADİ MOUSE ÜRETİCİ EVEREST BEN BEN BUNU YAŞAYARAK ÖĞRENDİM

    By Anonymous Adsız, at 1:58 ÖÖ  

  • pili ne kadar gidiyo bilen varmı ?

    By Anonymous Adsız, at 2:48 ÖS  

  • pili ne kadar gidiyo bilen varmı ?acil cvp atarmısınız rica etsem

    By Anonymous Adsız, at 2:50 ÖS  

  • pilinin amk arkadaşlar aldıma pişmanım 5 günde bir phılıps pil takıyom hııammına koduma bıktım walla en sonunda duvara atıp parçaladım

    By Anonymous Adsız, at 7:53 ÖÖ  

  • lan babama en kaliteli mouse diye 25 liraya kazıklamışlar kullanalım 1 gün olmadı 2 li basıyo

    By Anonymous Adsız, at 10:06 ÖS  

  • I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be just what I'm looking for.

    Does one offer guest writers to write content in
    your case? I wouldn't mind publishing a post or elaborating on a lot of the subjects you write about here. Again, awesome blog!

    Also visit my blog post :: コーチ オンライン

    By Anonymous Adsız, at 5:04 ÖÖ  

  • Hmm is anyone else encountering problems with the pictures on this blog loading?
    I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's
    the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.


    Also visit my web site zamresort.com

    By Anonymous Adsız, at 2:21 ÖS  

  • Excellent web site you have here.. It's hard to find quality writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you! Take care!!

    Here is my webpage :: juice recipes

    By Anonymous Adsız, at 6:34 ÖÖ  

  • almaz olaydım. fare imleci kendiliğinden ekranın üstüne zıplayarak gidiyor.
    sonrada sağa doğru kayıyor.
    yazıklar olsun bunu üretenlere.

    By Blogger Mesut Akcan, at 4:12 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home