SorunMuVar ?

Cuma, Ağustos 25, 2006

Mitsubishi'den Minyatür Araba Ödüllü Yarışma

Ünlü otomotiv markası Mitsubishi yeni ürettiği aracının tanıtımını yapmak amaçlı bir yarışma başlatmış. Yarışma internet üzerinden oynanıyor. Yarışmada her hafta birincisine 1 adet minyatür araç ve diğer yarışmacılarada 24 adet şapka hediye ediliyor. Yarışmada malum yeni çıkan aracımızla çölden penguenleri kutuptanda zebraları toplayıp yerlerine götürüyorsunuz yakaladığınız her hayvan için 100 puan kazanıyor,yakalayamadıklarınız için 50 puan kaybediyorsunuz. Zevkli ve sinirli bir oyun ben 5500 yapmayı başardım fakat listede 20000'e kadar çıkılmış. Pek umutlu görünmüyorum ben. Eğer sizde oynamak isterseniz Buraya tıklayarak ilgili yarışmaya ulaşabilirsiniz.

2 Comments:

  • ben yüksek puan alıyorum ama bir türlü puanım yazmıyor ve bazen en yüksek puanı almama rağmen bir şapka bile kazanmadım 9000lere bile cıksam herkes 8000lerde bile olsa anlıyamıyorum ben acıklama yaparsanız sevinirim

    By Anonymous Adsız, at 4:09 ÖÖ  

  • eeeeeee cevap yazmamışsınızzzzz???

    By Anonymous Adsız, at 3:55 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home