SorunMuVar ?

Çarşamba, Ekim 25, 2006

Sağır Oda

Son günlerin popüler bir dizisi var(mış) ; Sağır Oda adında,özellikle internette çok konuşuluyor,fan siteleri çoktan yapılmış,yeni Kurtlar Vadisi gözüyle bakılıyor. Bende dedim izleyeyim,analiz edeyim. Dizinin konusu;Hitler Almanya'sında soykırım sırasında çalınan Yahudi altınlarının Türkiye'de olduğu iddia edilmesi ve Mossad başta olmak üzere gizli servislerin bu altınların peşinde gelişen olaylar. Dizinin konusu çok afili,çok güzel insanı direk kendine çekiyor,Türkiye'de böyle farklı konulu şeylerin yapılması zira çok güzel. Dizinin2.bölümünü izleme karar verdim,dizi Kanal D'de olduğundan ve bana göre Kanal D bu tipdizilerin altından görsel olarak kalkamadığını düşündüğümden ilk eksiyi benden aldı. Geçen yıl Kurtlar Vadisi'nden hatırlayacaksınız Show Tv'den Kanal D'ye geçmesininden izleyiciler pek hoşnut olmamıştı. Dizinin oyuncuları pek tanınmış değil,bu yönden güzel. Dizinin yönetmenide Serdar Akar bu ismi yine Kurtlar Vadisi'nden tanıyoruz,Osman Sınav gibi bir yönetmenin üzerine gelmiş ve Osman Sınav'ı aratmıştı. Yine bu dizide de aratmış,figüranlar çok yapmacık,kendini hemen hissettiriyorlar. Dizinin konsept yönetmeni,bu tip komplo teorilerinin adamı Soner Yalçın. Dizinin tamamını bitiremedim yarıda bıraktım,beklediğimi veremedi açıkçası. Ama ilerleyen bölümlerde dizi oturursa tekrar izleyiciyi kendisine çekebilir diye düşünüyorum,tabii eksikliklerini giderdikten sonra...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home